Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Ελληνικό Κτηματολόγιο

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση



cfce60d3-5fe2-420c-9f84-7161d08b17c7 784684

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Κτηματολογικά Γραφεία

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

36 λεπτά

Περιγραφή

Η υπηρεσία myKTIMATOLOGIOlive επιτρέπει στον πολίτη να κλείσει ψηφιακά ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από αρμόδιο υπάλληλο του Ελληνικού Κτηματολογίου και να λάβει γενική πληροφόρηση για το ακίνητο που τον ενδιαφέρει.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ, ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Τα κτηματολογικά γραφεία της χώρας εντάσσονται σταδιακά.

Τελευταία ενημέρωση

11/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Ελληνικό Κτηματολόγιο

Σημειώσεις

Για την είσοδο στην πλατφόρμα θα χρειαστούν τα διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet). Στη φόρμα θα χρειαστεί να καταχωριστεί:
  • το ονοματεπώνυμο,
  • η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
  • ο αριθμός κινητού τηλεφώνου,
  • η ταχυδρομική διεύθυνσή και
  • προαιρετικά η περιοχή (Νομός, ΟΤΑ) ενδιαφέροντος
Μετά την τηλεδιάσκεψη, και εφόσον κριθεί απαραίτητο, ο υπάλληλος του Ελληνικού Κτηματολογίου θα προγραμματίσει νέα τηλεδιάσκεψη με εξειδικευμένο σύμβουλο του Ελληνικού Κτηματολογίου, σε ημέρα και ώρα της επιλογής του πολίτη.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
        
        Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν ικανοποιηθεί από την απάντηση ή θεωρεί ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )

        Εξερχόμενα

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            myKTIMATOLOGIOlive, myKtimatologio.live.gov.gr

            Επίσημος τίτλος

            Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Ελληνικό Κτηματολόγιο

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,


            • 1 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Κατοχή διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet)

              Όχι Όχι

            • 2 Τεχνικές Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείο προκειμένου να αποσταλεί ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης για την είσοδο στο εικονικό δωμάτιο.

              Όχι Όχι

            • 3 Τεχνικές Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή που θα διενεργηθεί η τηλεδιάσκεψη.

              Όχι Όχι

            • 4 Ταυτοπροσωπίας Επίδειξη του ταυτοποιητικού εγγράφου του εξυπηρετούμενου στην κάμερα για έλεγχο από τον υπάλληλο.

              Όχι Όχι

            • 1 Κωδικοί TAXISnet για τον προγραμματισμό ραντεβού

              Κωδικοί TAXISnet για τον προγραμματισμό ραντεβού



              Σημειώσεις: Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου που θα λάβει μέρος στην τηλεδιάσκεψη, ενώ για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έχει δημιουργηθεί η διαδικτυακή συνάντηση.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.

            • 2 Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι Ταυτοποιητικό έγγραφοΤο «Ταυτοποιητικό έγγραφο» δεν είναι αριθμός.

            • Υπουργική Απόφαση 5626 2022 723 Β

              Περιγραφή Εξυπηρέτηση και παροχή διοικητικής πληροφόρησης μέσω τηλεδιάσκεψης από το ΝΠΔΔ Ελληνικό Κτηματολόγιο.

              Νομικές παραπομπές https://www.gsis.gr/sites/default/files/2022-02/myktimatologioFEK.pdf

            • Νόμος 4727 2020 184 Α

              Περιγραφή Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.

              Νομικές παραπομπές http://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200100184

            • 1 Ταυτοποίηση Χρήστη

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)

              Περιγραφή Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο πολίτης κάνει χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet).

              Σημειώσεις Σε περίπτωση που ο πολίτης που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί δεν διαθέτει κωδικούς TAXISnet, η είσοδος στην υπηρεσία μπορεί να γίνει από άλλο πρόσωπο αλλά τα στοιχεία που θα καταχωρισθούν θα πρέπει να αφορούν στο πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.

              Όχι Όχι


            • 2 Επιλογή παρεχόμενης υπηρεσίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Περιγραφή Ο χρήστης επιλέγει μεταξύ των παρεχόμενων υπηρεσιών.

              Όχι Όχι


            • 3 Γενική πληροφόρηση από κεντρικές υπηρεσίες



              Σημειώσεις Το τμήμα εξυπηρέτησης πολιτών της κεντρικής υπηρεσίας παρέχει στον πολίτη γενική πληροφόρηση και κατευθύνσεις για θέματα που σχετίζονται με το Κτηματολόγιο.

              Ναι Όχι


            • 4 Γενική πληροφόρηση από τοπικά κτηματολογικά γραφεία



              Περιγραφή Ο πολίτης ενημερώνεται για το ακίνητο που τον ενδιαφέρει από τοπικό κτηματολογικό γραφείο.

              Ναι Όχι


            • 5 Επιλογή κτηματολογικού γραφείου



              Περιγραφή Ο πολίτης επιλέγει ένα από τα διαθέσιμα κτηματολογικά γραφεία.

              Ναι Όχι


            • 6 Επιλογή ημερομηνίας/ώρας και καταχώριση προσωπικών στοιχείων



              Περιγραφή Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και καταχωρίζει τα προσωπικά του στοιχεία.

              Όχι Όχι


            • 7 Οριστικοποίηση της κράτησης και παραλαβή επιβεβαιωτικού email με τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης



              Περιγραφή Ο πολίτης στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο παραλαμβάνει ένα μήνυμα που περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης και τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης.

              Όχι Όχι


            • 8 Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης



              Περιγραφή Ο χρήστης την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού κάνει είσοδο στο χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email

              Όχι Όχι


            • 9 Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα



              Περιγραφή Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του πολίτη με την επίδειξη του ταυτοποιητικού του εγγράφου

              Σημειώσεις Προκειμένου να εμφανίζονται καθαρά και με ευκρίνεια τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα που ζητούνται (όπως η αστυνομική ταυτότητα, το διαβατήριο), θα πρέπει κατά τη διάρκεια της συνομιλίας το έγγραφο να «καλύπτει» την οθόνη, όπως φαίνεται μέσα από την εφαρμογή.

              Όχι Όχι


            • 10 Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση



              Σημειώσεις Ο πολίτης αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.

              Όχι Όχι







            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.