77aa51d1-dddd-487a-8909-fcdfeac5852b
775114
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Παρέχεται μόνο ψηφιακά
Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης
Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αιτήσεων διόρθωσης προδήλων σφαλμάτων κατά του περιεχομένου του δασικού χάρτη. Η αίτηση διόρθωσης προδήλου σφάλματος δεν υποκαθιστά την κατά άρθρο 15 του Ν. 3889/2010 δασική αντίρρηση. Η αίτηση αυτή απευθύνεται σε κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, που έχει έννομο συμφέρον.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ (Ε.Σ.Ρ.)
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΣΩΝ
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
1
Αίτηση
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από
Δημόσιους υπαλλήλους, Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Αιτήση διόρθωσης προδήλων σφαλμάτων
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Υποβολή Αιτήσεων διόρθωσης προδήλων σφαλμάτων
Τρόπος παροχής υπηρεσιών
Διασυνοριακά
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά)
ΔΔ
0
8
0
10015
Όχι
1
1
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΣΩΝΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΣΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Δικαιολογητικό
0
0
4
0
0
}}
}}
}}
1 λεπτό
1 λεπτό
,,,,,,,,,
1
Ταυτοπροσωπίας
Κατοχή κωδικών taxis.
Όχι
Όχι
2
Ιδιοκτησιακές
Ο δηλών να έχει έννομο συμφέρον επι του ακινήτου.
Όχι
Όχι
3
Επαγγελματικές
Ο δηλών να είναι εξουσιοδοτημένος ή πληρεξούσιος.
Όχι
Όχι
1
Η αιτήσεις προδήλων σφαλμάτων παρέχετε ατελώς.
0 €
Όχι
1
Οποιοδήποτε έγγραφο που να αποτελέι έννομο συμφέρον.
Τίτλοι ιδιοκτησίας
Οποιοδήποτε έγγραφο που να αποτελέι έννομο συμφέρον.
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Δημόσιους υπαλλήλους, Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Θα κατατεθεί εφόσον υπάρχει, δεν είναι υποχρεωτικό.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
2905
2
Πληρεξούσιος
Νομιμοποιητικά έγγραφα νομικών προσώπων
Πληρεξούσιος
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Νομικά πρόσωπα
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
9338
3
Τοπογραφικό διάγραμμα
Γεωχωρικό διάγραμμα / χάρτης
Τοπογραφικό διάγραμμα
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Δημόσιους υπαλλήλους, Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
5476
4
Ταυτότητα/Διαβατήριο
Ταυτοποιητικό έγγραφο
Ταυτότητα/Διαβατήριο
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Δημόσιους υπαλλήλους, Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
2244
1
Είσοδος στην εφαρμογή
Όχι
Όχι
2
Εγγραφή Νέου Χρήστη
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Σύνδεσμος
https://www.ktimatologio.gr/el/e-services/ypoboli-aitiseon-diorthosis-prodilon-sfalmaton
Περιγραφή
Βασικό προαπαιτούµενο για την ηλεκτρονική υποβολή αίτησης διόρθωσης προδήλου σφάλµατος είναι η εγγραφή του χρήστη, προκειµένου να αποκτήσει πρόσβαση στην υπηρεσία της διαδικτυακής υποβολής αίτησης ∆ιόρθωσης Προδήλου Σφάλµατος.
Σημειώσεις
Αφού αποδεχτεί τους όρους χρήσης της διαδικτυακής εφαρµογής όπως εµφανίζονται αµέσως µετά την επιλογή του, µεταβαίνει στη σελίδα Εγγραφής Νέου Χρήστη όπου και καταχωρίζει τα βασικά στοιχεία του. Η βασική απαίτηση στην συγκεκριµένη διαδικασία είναι η ύπαρξη ενός έγκυρου λογαριασµού ηλεκτρονικού ταχυδροµείου. Εφόσον ο χρήστης καταχωρίσει ορθά τα στοιχεία του και πατήσει το πλήκτρο «∆ηµιουργία Χρήστη», θα εµφανιστεί η οθόνη που θα ενηµερώνει για την επιτυχή δηµιουργία του λογαριασµού.
Επίσης αποστέλλεται µε ηλεκτρονικό ταχυδροµείο (στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει ο χρήστης) ενηµέρωση για την επιτυχή δηµιουργία του λογαριασµού.
Όχι
Όχι
3
Σύνδεση Χρήστη με κωδικούς εφαρμογής
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Σύνδεσμος
https://www.ktimatologio.gr/el/e-services/ypoboli-aitiseon-diorthosis-prodilon-sfalmaton
Περιγραφή
Μετά την επιτυχή δηµιουργία λογαριασµού, ο χρήστης µε το πάτηµα του πλήκτρου «Εισαγωγή» µεταβαίνει στην αρχική σελίδα του Portal του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ, από όπου και µπορεί, όπως φαίνεται, να επιλέξει το εικονίδιο «Υποβολή Αιτήσεων διόρθωσης προδήλων σφαλµάτων» προκειµένου να µπει στην εφαρµογή που τον ενδιαφέρει. Επιλέγοντας το εικονίδιο για την υποβολή αίτησης διόρθωσης προδήλου σφάλµατος του ∆ασικού Χάρτη µπορεί να εισάγει το όνοµά του και το συνθηµατικό του στην αρχική σελίδα.
Όχι
Όχι
4
Στοιχεία ∆ικαιούχου
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Σύνδεσμος
https://www.ktimatologio.gr/el/e-services/ypoboli-aitiseon-diorthosis-prodilon-sfalmaton
Περιγραφή
Πριν την υποβολή αίτησης διόρθωσης προδήλων σφαλµάτων (Α.∆.Π.Σ.), θα πρέπει ο δικαιούχος να καταχωρίσει τα προσωπικά του στοιχεία. Σε περίπτωση που ο δικαιούχος έχει ήδη καταχωρίσει τα προσωπικά του στοιχεία, η προβολή (display) των στοιχείων αυτών πραγµατοποιείται από το µενού «Στοιχεία Προσώπου» -> «Προβολή Στοιχείων» και η διαχείριση των στοιχείων αυτών γίνεται από το µενού «Στοιχεία Προσώπου» -> «Εισαγωγή – Μεταβολή Στοιχείων», όπου και προβάλλονται τα ήδη καταχωρισµένα στοιχεία του δικαιούχου.
Σημειώσεις
Τα βασικά στοιχεία δικαιούχου – ονοµατεπώνυµο, όνοµα πατρός και ΑΦΜ, δεν µπορούν να αλλαχθούν πλέον τόσο µετά την πρώτη προσωρινή καταχώρηση οποιασδήποτε αίτησης όσο και µετά την πρώτη επιτυχή υποβολή αίτησης.
ΠΡΟΣΟΧΗ!Σε πρώτη φάση εµφανίζεται ο πίνακας από τον οποίον επιλέγεται το είδος του προσώπου ΦΥΣΙΚΟ ή ΝΟΜΙΚΟ.
Ανάλογα µε την επιλογή εµφανίζεται η αντίστοιχη οθόνη για την συµπλήρωση των στοιχείων του δικαιούχου.
Όχι
Όχι
5
Καταχώρηση Αίτησης ∆ιόρθωσης Προδήλου Σφάλµατος
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Σύνδεσμος
https://www.ktimatologio.gr/el/e-services/ypoboli-aitiseon-diorthosis-prodilon-sfalmaton
Περιγραφή
Ο χρήστης επιλέγει από το µενού «Αιτήσεις διόρθωσης προδήλου σφάλµατος» -> «Νέα Αίτηση διόρθωσης προδήλου σφάλµατος» οπότε εµφανίζεται η πρώτη οθόνη καταχώρησης των στοιχείων της αίτησης.
Στη συνέχεια ο χρήστης επιλέγει από λίστα όλων των Νοµών, των οποίων οι δασικοί χάρτες είναι αναρτηµένοι και βρίσκονται εντός της προθεσµίας υποβολής αιτήσεων διόρθωσης προδήλων σφαλµάτων (Α.∆.Π.Σ.)αιτήσεων, τον Νοµό στον οποίο βρίσκεται η έκταση για την οποία πρόκειται να υποβάλει αίτηση διόρθωσης προδήλου σφάλµατος.
Τέλος καλείται να επιλέξει τον ΟΤΑ του συγκεκριµένου Νοµού στον οποίο βρίσκεται η έκταση για την οποία πρόκειται να υποβάλει αίτηση διόρθωσης προδήλων σφαλµάτων (Α.∆.Π.Σ.)
Όχι
Όχι
6
Καταχώρηση χωρικής πληροφορίας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό εκτελεστικού φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό
Σύνδεσμος
https://www.ktimatologio.gr/el/e-services/ypoboli-aitiseon-diorthosis-prodilon-sfalmaton
Περιγραφή
Η βασική αρχή λειτουργίας της εφαρμογής είναι ότι αποτυπώνουμε ολόκληρο το γεωτεμάχιο που μας ενδιαφέρει και εν συνεχεία η εφαρμογή αυτόματα διαιρεί το γεωτεμάχιο σε τμήματα ανάλογα με τον χαρακτηρισμό τους σε δασικά ή μη δασικά.
Εάν ο χρήστης διαθέτει ένα ψηφιακό αρχείο µε τις συντεταγµένες του πολυγώνου γεωτεµαχίου/έκτασης διόρθωσης προδήλων σφαλµάτων (Α.∆.Π.Σ.), έχει την δυνατότητα να το φορτώσει απευθείας.
∆ιαφορετικά θα χρησιµοποιήσει τα εργαλεία από το µενού της εφαρµογής.
Ο χρήστης µπορεί να επιλέξει όσα τµήµατα από αυτά θέλει προκειµένου να
υποβάλλει την αίτηση διόρθωσης προδήλων σφαλµάτων (Α.∆.Π.Σ.) του.
Σημειώσεις
Για να υποβάλλει ο χρήστης την αίτηση διόρθωσης προδήλων σφαλµάτων
(Α.∆.Π.Σ.), θα πρέπει να οριοθετηθεί η περιοχή στον χάρτη µε ένα κλειστό πολύγωνο
(πολύγωνο γεωτεµαχίου/έκτασης που επιθυµεί να προβεί µέσω της αίτησης σε
διόρθωση πρόδηλου σφάλµατος (Α.∆.Π.Σ.)).
Όχι
Όχι
5
2
ΌχιΤο «Όχι» δεν είναι αριθμός.
7
Περιγραφή
Με την αποθήκευση της χωρικής πληροφορίας και τη επιλογή του πολυγώνου, ο
χρήστης οδηγείται από την εφαρµογή στην επόµενη οθόνη προκειµένου να
καταχωρήσει την περιγραφική πληροφορία που συνοδεύει την αίτησή του. Η πρώτη
οθόνη (Εικόνα 43) έχει ήδη συµπληρωµένα στοιχεία όπως ο κωδικός της αίτησης το
status της αίτησης την συγκεκριµένη χρονική στιγµή, η οποία πριν την αποθήκευσή
της από το χρήστη είναι «∆ΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ» και το ∆ήµο/∆ηµοτικό ∆ιαµέρισµα στο
οποίο ανήκει το πολύγωνο για το οποίο υποβάλλονται αιτήσεις.
Όχι
Όχι
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.