Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Ψηφιακά σημεία παροχής
- Δεν παρέχεται ψηφιακά
Αριθμός δικαιολογητικών
Κόστος
Παρέχεται χωρίς κόστος
Εκτιμώμενος χρόνος
50 ημέρες
Περιγραφή
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Παρέχεται σε
Σχετικοί σύνδεσμοι
Τελευταία ενημέρωση
10/10/2023
Αίτηση
Τι θα χρειαστείτε
Προϋποθέσεις
Κόστος
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Άλλο
Παρ. 1 του Άρθρου 24 του ν. 2690/1999(Κ.Δ.Δ.):Αν από τις σχετικές διατάξεις δεν προβλέπεται η δυνατότητα άσκησης της, κατά το επόμενο άρθρο, ειδικής διοικητικής, ή ενδικοφανούς, προσφυγής, ο ενδιαφερόμενος, για την αποκατάσταση υλικής ή ηθικής βλάβης των έννομων συμφερόντων του που προκαλείται από ατομική διοικητική πράξη μπορεί, για οποιονδήποτε λόγο, με αίτησή του, να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή η οποία εξέδωσε την πράξη, την Ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε, από την αρχή η οποία προϊσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή).
Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:
Άρθρο 4 του Κ.Δ.Δ.: Η οικεία Διεύθυνση Διοικητικού , έχει υποχρέωση έγγραφης ενημέρωσης του αιτούντος για την πρόοδο της αίτησής του.που εκκρεμεί ενώπιόν της εντός προθεσμίας των 50 ημερών, εφόσον δεν έχει διεκπεραιωθεί η υπόθεσή του εντός 50 ημερών. Παρ. 5 του Άρθρου 10 του Κ.Δ.Δ 5. Οι προθεσμίες για τη Διοίκηση είναι ενδεικτικές, εκτός αν από τις διατάξεις που τις προβλέπουν προκύπτει ότι είναι αποκλειστικές.Άλλο
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Βήματα
Ψηφιακά βήματα
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος