285707cb-c003-4633-a05c-290015f409cd
640548
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Δήμοι
Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης
Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)
Περιγραφή
Η υπηρεσία myDIMOSlive επιτρέπει στον πολίτη να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί τηλεφωνικά ή με φυσική παρουσία από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
Αίτηση
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από
Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
Σημειώσεις
Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστούν κατελάχιστον:
1. το ονοματεπώνυμο,
2. η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
3. ο αριθμός κινητού τηλεφώνου
καθώς και όσα επιπλέον στοιχεία ζητούνται.
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Άλλο
Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν ικανοποιηθεί από την απάντηση ή θεωρεί ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Ηλεκτρονικό αίτημα ραντεβού σε υπηρεσίες του Δήμου
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (ψηφιακά)
ΔΔ
0
8
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
1
1
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet
myDIMOSliveΤο «myDIMOSlive» δεν είναι αριθμός.
Άλλο
Ο πολίτης μπορεί να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού στο myDIMOSlive για να εξυπηρετηθεί από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
Για την υπηρεσία ο πολίτης θα χρειαστεί:
--τους προσωπικούς του κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet.
--την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
--τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου
Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν έχει ψηφιακές δεξιότητες το ραντεβού μπορεί να το κλείσει εκ μέρους του και κάποιο τρίτο πρόσωπο. Στην τηλεδιάσκεψη όμως, θα πρέπει να παραβρίσκεται ο άμεσα ενδιαφερόμενος.
0
0
1
0
0
}}
}}
}}
1 λεπτό
1 λεπτό
,,
1
Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
Κατοχή κωδικών διαπιστευτηρίων της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί taxisnet)
Όχι
Όχι
2
Τεχνικές
Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) προκειμένου να αποσταλεί η επιβεβαίωση του ραντεβού.
Όχι
Όχι
1
Κωδικοί TAXISnet για τον προγραμματισμό ραντεβού
Κωδικοί TAXISnet για τον προγραμματισμό ραντεβού
Σημειώσεις:
Το ραντεβού μπορεί να προγραμματιστεί για λογαριασμό άλλου προσώπου. Το φυσικό πρόσωπο που δημιουργεί το ραντεβού οφείλει να καταχωρίσει τα στοιχεία του προσώπου για το οποίο προγραμματίζει το ραντεβού, ενώ για την εξυπηρέτηση προϋπόθεση είναι να εμφανισθεί το πρόσωπο για λογαριασμό του οποίου έχει δημιουργηθεί η διαδικτυακή συνάντηση.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
ΆλλοΤο «Άλλο» δεν είναι αριθμός.
Νόμος
4727
2020
184
Α
Περιγραφή
Η κράτηση οριστικοποιείται και ο χρήστης λαμβάνει ένα email με τις πληροφορίες της κράτησης καθώς και τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης.
Κοινή Υπουργική Απόφαση
3130
2022
386
Β
Περιγραφή
Διαδικασία παροχής υπηρεσιών και διεκπεραίωσης διοικητικών υποθέσεων πολιτών και επιχειρήσεων από τους ΟΤΑ α’ βαθμού με φυσική παρουσία, τηλεφωνική επικοινωνία ή τηλεδιάσκεψη
1
Εύρεση της εφαρμογής την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr
Όχι
Όχι
2
Αυθεντικοποίηση Χρήστη
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
Περιγραφή
Ο χρήστης εισάγει τους κωδικούς-διαπιστευτήρια της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί taxisnet) έτσι ώστε να συνδεθεί στην πλατφόρμα.
Όχι
Όχι
3
1
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
3
Επιλογή Δήμου και παρεχόμενης υπηρεσίας
Περιγραφή
Ο χρήστης επιλέγει τον Δήμο του και κατόπιν επιλέγει την ομάδα υπηρεσιών και την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες διαφέρουν ανά δήμο.
Όχι
Όχι
4
Επιλογή ημερομηνίας/ώρας και καταχώριση λοιπών στοιχείων
Περιγραφή
Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημέρα και ώρα του ραντεβού. Κατόπιν συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία. Τα απαιτούμενα στοιχεία διαφέρουν ανά Δήμο και ανά υπηρεσία.
Όχι
Όχι
5
Οριστικοποίηση της κράτησης
Περιγραφή
Η κράτηση οριστικοποιείται και ο χρήστης λαμβάνει ένα email με τις πληροφορίες της κράτησης.
Όχι
Όχι
Ιστοσελίδα του εκάστοτε Δήμου
myDimoslive - Συχνές Ερωτήσεις - απαντήσεις
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.