aa2d6dac-c081-42d3-9bcc-1312683c84d1
309084
Με μια ματιά
Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στη ρύθμιση υπεραριθμίας εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με την οποία χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική μονάδα
Βασικές πληροφορίες
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Αίτηση
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
Δημόσιους υπαλλήλους
Τίτλος
Δήλωση προτίμησης σχολικών μονάδων για τοποθέτηση από άρση υπεραριθμίας
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Αριθμός Μητρώου Εκπαιδευτικού
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών
Επίσημος τίτλος
Ρύθμιση υπεραριθμίας μόνιμου εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Κατηγορίες
Έναυσμα
Αυτεπάγγελτη, Εσωτερική
Τρόπος υποβολής
Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα
ΔΔ
7
0
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
38
6
Αριθμός Μητρώου Εκπαιδευτικού
Άλλο
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΤο «ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» δεν είναι αριθμός.
Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔΤο «Πληροφοριακό Σύστημα ΟΠΣΥΔ» δεν είναι αριθμός., Μητρώο Εκπαιδευτικών; Πληροφοριακό Σύστημα mySchoolΤο «Μητρώο Εκπαιδευτικών; Πληροφοριακό Σύστημα mySchool» δεν είναι αριθμός., Μητρώο Εκπαιδευτικών; DatacenterΤο «Μητρώο Εκπαιδευτικών; Datacenter» δεν είναι αριθμός.
Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας ΕκπαίδευσηςΤο «Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» δεν είναι αριθμός.
Συντάκτες
Άλλο
Διαδικασία με την οποία εκπαιδευτικός χαρακτηρίζεται ονομαστικά υπεράριθμος και τοποθετείται οριστικά κατά απόλυτη προτεραιότητα σε άλλη σχολική ομάδα.
0
0
0
0
0
}}
}}
}}
,,,
1
Εργασιακές
Ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας στον κλάδο/ειδικότητα στη σχολική μονάδα που ανήκει οργανικά ο εκπαιδευτικός
Όχι
Όχι
Προεδρικό Διάταγμα
14
50
1996
45
Α
Νόμος
36
4186
2013
193
Α
Περιγραφή
18. Στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής:
«13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.»
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20130100193
1
Εξαγωγή στοιχείων από το myschool
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, γίνεται εξαγωγή στοιχείων/Άντληση δεδομένων από το ηλεκτρονικό σύστημα myschool, σχετικά με την ύπαρξη οργανικής υπεραριθμίας ανά κλάδο/ειδικότητα και σχολική μονάδα
Όχι
Όχι
2
Κλήση εκπαιδευτικών για να δηλώσουν αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι
Περιγραφή
Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.
Όχι
Όχι
3
Διαβίβαση στο ΠΥΣΔΕ των δηλώσεων των εκπαιδευτικών
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Διαβιβάζονται στο ΠΥΣΔΕ οι δηλώσεις των εκπαιδευτικών προκειμένου να χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:
i) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.
ii) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.
Όχι
Όχι
4
Κλήση υπεράριθμων εκπαιδευτικών
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Συλλογικό όργανο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
Όχι
Όχι
5
Δήλωση προτιμήσεων
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν ονομαστικά υπεράριθμοι υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.
Όχι
Όχι
6
Τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Περιφερειακό Συμβούλιο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Όχι
Όχι
7
Μη τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Συλλογικό όργανο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.
Ναι
Όχι
8
ΜΣ Καλλιτεχνικά
Όχι
Όχι
9
Υπεραριθμία κλάδου ΠΕ04
Περιγραφή
18. Στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/1996 (Α΄ 45), όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/1997 (Α΄ 94), προστίθεται παράγραφος 13 ως εξής:
«13. Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν.»
Ναι
Όχι
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.