7bfd4f54-80ad-4016-9dde-a6a98c9278ba
745480
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Λύκεια
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΩΝ
Αίτηση
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
Κατατίθεται από
Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Αίτηση και συνημμένα δικαιολογητικά για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, στις Πανελλαδικές εξετάσεις
Σημειώσεις
Οι υποψήφιοι υποβάλουν την ανωτέρω αίτηση με τις σχετικές αποφάσεις/αξιολογικές εκθέσεις/γνωματεύσεις αναπηρίας και ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών ή ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, που εξετάζονται προφορικά ή γραπτά κατά περίπτωση, στο Λύκειο που έχει υποβληθεί η Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις το ίδιο διάστημα που υποβάλλεται και η Αίτηση-Δήλωση, εκτός αν προσδιορίζεται διαφορετικά από σχετική εγκύκλιο.
Η αίτηση για εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ισχύει μέχρι και τις πανελλαδικές εξετάσεις του τρέχοντος σχολικού έτους.
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Έναυσμα σε άλλη διαδικασία
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
Κατηγορίες
Έναυσμα
Αιτούμενη, Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση, Συνέχεια άλλης διαδικασίας
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα
ΔΔ
5
0
0
40151
Όχι
0
0
Ταυτοποιητικό έγγραφο
202192
6137
Δικαιολογητικό, Είσοδος σε άλλη διαδικασία
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
0
0
1
1
0
}}
}}
}}
,
1
Εκπαιδευτικές
Να έχει κατατεθεί Αίτηση-Δήλωση συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ
Όχι
Όχι
2
Αναπηρίας
Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον Ν.958/1979 (ΦΕΚ 191 Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%
Όχι
Όχι
3
Αναπηρίας
Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή έχουν κινητική αναπηρία μόνιμη ή προσωρινή τουλάχιστον 67%, που συνδέεται με τα άνω άκρα
Ναι
Ναι
4
Αναπηρίας
Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων
Ναι
Ναι
5
Άλλο
Εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία.
Ναι
Ναι
6
Άλλο
Επίσης προφορικά εξετάζονται οι υποψήφιοι με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, εφόσον υποβάλουν αξιολογική έκθεση ότι έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση.
Ναι
Ναι
7
Αναπηρίας
Οι υποψήφιοι στο φάσμα αυτισμού εξετάζονται:
i) γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης ή
ii) προφορικά.
Ναι
Ναι
8
Αναπηρίας
Εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω και όσοι παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός) καθώς και προβλήματα επιληψίας.
Ναι
Ναι
9
Άλλο
Εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός) καθώς και προβλήματα επιληψίας.
Ναι
Ναι
1
Απόφαση των οικείων Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) για αντικατάσταση της γραπτής εξέτασης με προφορική.
Γνωμάτευση
Απόφαση των οικείων Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) για αντικατάσταση της γραπτής εξέτασης με προφορική.
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ
Σημειώνεται ότι εξετάζονται προφορικά, κατόπιν αίτησής τους, οι υποψήφιοι που αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή:
i) είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον Ν.958/1979 (ΦΕΚ 191 Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%,
ii) έχουν κινητική αναπηρία μόνιμη ή προσωρινή τουλάχιστον 67%, που συνδέεται με τα άνω άκρα,
iii) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων,
iv) παρουσιάζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία.
Για τις περιπτώσεις (i) έως και (iii) η απόφαση εκδίδεται από τα ΚΕΔΑΣΥ λαμβάνοντας υπόψη τις γνωματεύσεις που χορηγούνται από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) ή τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας της παρ. 2 του άρθρου 17 του Ν.4058/2012 (ΦΕΚ 63 Α’) στο πλαίσιο της συνεργασίας των ΚΕΔΑΣΥ με τα ΚΕΠΑ και τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 11 του Ν.4823/2021 (ΦΕΚ 136 Α΄).
Για την περίπτωση (iv) στην απόφαση του ΚΕΔΑΣΥ αναγράφεται ακριβώς η ειδική μαθησιακή δυσκολία του υποψηφίου, καθώς και ο χρόνος επαναξιολόγησής του, εφόσον αυτό απαιτείται.
Επίσης προφορικά εξετάζονται οι υποψήφιοι με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες, παραβατική συμπεριφορά λόγω κακοποίησης, γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή λόγω ενδοοικογενειακής βίας, εφόσον υποβάλουν αξιολογική έκθεση ότι έχουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση. Στην περίπτωση αυτή, η απόφαση χορηγείται από το ΚΕΔΑΣΥ ύστερα από προσκόμιση είτε ιατρικής βεβαίωσης Δημόσιου Νοσοκομείου που κοινοποιήθηκε σε δικαστικές αρχές, σε περίπτωση κακοποίησης του υποψηφίου λόγω γονεϊκής παραμέλησης και εγκατάλειψης ή ενδοοικογενειακής βίας, είτε βεβαίωσης από δικαστική αρχή ή εισαγγελέα ανηλίκων, σε περίπτωση παραβατικής συμπεριφοράς.
ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ
Σημειώνεται ότι οι υποψήφιοι στο φάσμα αυτισμού εξετάζονται:
i) γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης ή
ii) προφορικά.
Στην αξιολογική έκθεση/απόφαση από τα οικεία Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) θα πρέπει να αναγράφεται ακριβώς η ανωτέρω δυσκολία του υποψηφίου, ο προφορικός ή ο γραπτός τρόπος εξέτασης, καθώς και ο χρόνος επαναξιολόγησής του, εφόσον αυτό απαιτείται.
ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΓΡΑΠΤΑ
Σημειώνεται ότι εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω και όσοι παρουσιάζουν προβλήματα λόγου και ομιλίας (δυσαρθρία, τραυλισμός) καθώς και προβλήματα επιληψίας.
Ειδικότερα για όσους έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω καθώς και προβλήματα επιληψίας, η απόφαση εκδίδεται από τα ΚΕΔΑΣΥ λαμβάνοντας υπόψη τις γνωματεύσεις που χορηγούνται από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) ή τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας της παρ. 2 του άρθρου 17 του Ν.4058/2012 (ΦΕΚ 63 Α’) στο πλαίσιο της συνεργασίας των ΚΕΔΑΣΥ με τα ΚΕΠΑ και τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 11 του Ν.4823/2021 (ΦΕΚ 136 Α΄).
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
8520
2
Γνωμάτευση που χορηγείται από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) ή τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας της παρ. 2 του άρθρου 17 του Ν.4058/2012 (ΦΕΚ 63 Α’).
Γνωμάτευση
Γνωμάτευση που χορηγείται από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ) ή τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας της παρ. 2 του άρθρου 17 του Ν.4058/2012 (ΦΕΚ 63 Α’).
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Για τις περιπτώσεις όπου οι υποψήφιοι αδυνατούν να υποστούν γραπτή εξέταση επειδή:
i) είναι τυφλοί, σύμφωνα με τον Ν.958/1979 (ΦΕΚ 191 Α΄) ή έχουν ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67% ή είναι αμβλύωπες με ποσοστό αναπηρίας στην όρασή τους τουλάχιστον 67%,
ii) έχουν κινητική αναπηρία μόνιμη ή προσωρινή τουλάχιστον 67%, που συνδέεται με τα άνω άκρα,
iii) πάσχουν από σπαστικότητα των άνω άκρων.
Επίσης για όσους εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου επειδή έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω καθώς και προβλήματα επιληψίας.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Ναι
Προϋπόθεση δικαιολογητικού:
Αναπηρίας
Όχι
8520
Νόμος
3699
2008
199
Α
Περιγραφή
Με τις διατάξεις του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 28 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193 Α΄), με το άρθρο 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄), με τα άρθρα 11, 53, 54, 231, 232, 234, 242 και 245 του Ν.4823/2021 (ΦΕΚ 136 Α΄) καθώς και με το άρθρο 64 του Ν.4917/2022 (ΦΕΚ 67 Α΄) ρυθμίζονται τα θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης των υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Επισημαίνεται ότι, όπου στις διατάξεις του Ν.3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄) σε συνδυασμό με τη παρ.2 του άρθρου 51 του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α΄) γίνεται λόγος για το ΚΕΣΥ, νοείται το ΚΕΔΑΣΥ.
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20080100199
Νόμος
11, 53, 54, 231, 232, 234, 242, 245
4823
2021
136
Α
Υπουργική Απόφαση
Φ.251/22806/Α5
2021
897
Β
Περιγραφή
Εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αναφέρονται στο άρθρο 3 του ν. 3699/2008 (Α’ 199), καθώς και αυτών που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210200897
Υπουργική Απόφαση
Φ.251/41927/Α5
2022
1785
Β
Περιγραφή
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Φ.251/22806/Α5/26-2-2021 υπουργικής απόφασης «Εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αναφέρονται στο άρθρο 3 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199), καθώς και αυτών που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» (Β’ 897)
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20220201785
Υπουργική Απόφαση
Φ.251/160199/Α5
2022
6864
Β
Περιγραφή
Τροποποίηση της υπό στοιχεία Φ.251/22806/Α5/26-2-2021 υπουργικής απόφασης «Εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αναφέρονται στο άρθρο 3 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199), καθώς και αυτών που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» (Β’ 897)
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20220206864
1
Έκδοση εγκυκλίου για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις πανελλαδικές εξετάσεις
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια Διεύθυνση
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Έκδοση σχετικής εγκυκλίου από τη Διεύθυνση Εξετάσεων και Πιστοποιήσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την οποία ορίζεται το διάστημα για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Όχι
Όχι
2
Αποστολή εγκυκλίου για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις πανελλαδικές εξετάσεις, προς ενημέρωση των ενδιαφερόμενων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια Διεύθυνση
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Αποστολή εγκυκλίου για την υποβολή δικαιολογητικών για προφορική ή γραπτή εξέταση υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στις πανελλαδικές εξετάσεις, στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στα Λύκεια και στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ).
Όχι
Όχι
3
Παραλαβή αίτησης υποψηφίου από το Λύκειο
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Υποβολή αίτησης υποψηφίου με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για εξέταση στις πανελλαδικές εξετάσεις, στο Λύκειο που έχει υποβληθεί η Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Η αίτηση συνοδεύεται από τα σχετικά δικαιολογητικά.
Όχι
Όχι
4
Αποστολή αιτήσεων και δικαιολογητικών των υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εξέτασης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Προκειμένου να εκδοθεί η σχετική εισήγηση του ΚΕΔΑΣΥ για παράταση χρόνου για τους υποψήφιους που εξετάζονται γραπτά, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, αφού διαπιστώσουν εγκυρότητα και ορθότητα των αιτημάτων των συγκεκριμένων υποψηφίων τα διαβιβάζουν στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ναι
Όχι
5
Αποστολή αιτήσεων και δικαιολογητικών των υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου στα ΚΕΔΑΣΥ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης, αφού διαπιστώσουν εγκυρότητα και ορθότητα των αιτημάτων των υποψηφίων που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου, τα διαβιβάζουν στα οικεία ΚΕΔΑΣΥ προκειμένου να εκδοθεί η παράταση χρόνου.
Όχι
Όχι
6
Αποστολή θετικών εισηγήσεων για τους υποψήφιους που εξετάζονται γραπτά με παράταση χρόνου από τα ΚΕΔΑΣΥ στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Οι προϊστάμενοι των ΚΕΔΑΣΥ, αφού επαληθεύσουν την εγκυρότητα και ορθότητα των στοιχείων και ελέγξουν την ορθότητα και ισχύ των γνωματεύσεων εισηγούνται επί των αιτημάτων (θετικά ή αρνητικά) και για τις περιπτώσεις θετικής εισήγησης εκδίδουν και αποστέλλουν συγκεντρωτικές αποφάσεις ανά Λύκειο
Όχι
Ναι
7
Αποστολή αιτήσεων και δικαιολογητικών των υποψηφίων που εξετάζονται προφορικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η Εκπαιδευτικής Δομής
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Για τους υποψήφιους που εξετάζονται προφορικά, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, αφού διαπιστώσουν εγκυρότητα και ορθότητα των αιτημάτων των συγκεκριμένων υποψηφίων τα διαβιβάζουν στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για γνωστοποίηση.
Ναι
Ναι
[ ]
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.