e674b9e0-ad92-40f6-973a-aa521418f5d8
558464
Passenger complaints procedure for maritime transport
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Λιμενικές Αρχές, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην έγγραφη υποβολή παραπόνων των επιβατών, σε περίπτωση που έχουν αξιώσεις, οι οποίες προκύπτουν από δικαιώματα στις θαλάσσιες ενδομεταφορές.
Αίτηση
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Τίτλος
Έντυπο υποβολής παραπόνων σύμφωνα με Παράρτημα ΦΕΚ Β΄ 1453/2013.
Σημειώσεις
Το έντυπο υποβολής παραπόνων, μπορεί να αποσταλεί με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή ταχυδρομικά στο αρμόδιο Υπουργείο, ή στις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές, ή στους χώρους των πλοίων που υπάρχουν έντυπα υποβολής παραπόνων, ή στα πρακτορεία έκδοσης εισιτηρίων της ναυτιλιακής εταιρείας.
Σε αυτό, αναγράφεται ο λόγος υποβολής του μαζί με τα αντίστοιχα αποδεικτικά, καθώς και στοιχεία επικοινωνίας του πολίτη.
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:
Επιβολή διοικητικών κυρώσεων με απόφαση του Προϊσταμένου της κατά τόπου αρμόδιας Λιμενικής Αρχής σύμφωνα με το άρθρο 157 του ΚΔΝΔ (Α΄261/73).
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Παραγωγή εγγράφου
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Υποβολή παραπόνων στις θαλάσσιες επιβατικές μεταφορές
Επίσημος τίτλος
Διαδικασία υποβολής παραπόνων επιβατικού κοινού στις θαλάσσιες ενδομεταφορές και στις γραμμές Αδριατικής
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), email
A2
ΔΔ
3
0
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
5184000
0
Ταυτοποιητικό έγγραφο
Λιμενικές ΑρχέςΤο «Λιμενικές Αρχές» δεν είναι αριθμός.
Συντάκτες, SDG
Δικαιολογητικό
Η διαδικασία αφορά την έγγραφη υποβολή παραπόνων των επιβατών, σε περίπτωση που έχουν αξιώσεις, οι οποίες προκύπτουν από δικαιώματα στις θαλάσσιες ενδομεταφορές, επισυνάπτοντας φωτοαντίγραφα σχετικών παραστατικών.
Το έντυπο υποβολής παραπόνων κατατίθεται ή αποστέλλεται στον Μεταφορέα (ναυτιλιακή εταιρεία) ή στα Πρακτορεία έκδοσης εισιτηρίων ή στις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές, ή στη Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (dths@hcg.gr)
0
0
1
0
0
}}
}}
}}
,,
1
Να έχει ο επιβάτης εκδοθέντα εισιτήρια.
Όχι
Όχι
2
Να υφίσταται παράβαση της νομοθεσίας από τον μεταφορέα σχετικά με την εκτέλεση του πλου (ή μη).
Όχι
Όχι
1
Εισιτήρια μεταφοράς επιβατών ή/και οχημάτων
Αποδεικτικό πληρωμής / απόδειξη
Εισιτήρια μεταφοράς επιβατών ή/και οχημάτων
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
7053
Νόμος
3709
2008
213
Α
Υπουργική Απόφαση
3332.12/05/13
2013
1453
Β
Ευρωπαϊκός Κανονισμός
1177
2010
1
Αποστολή παραπόνου επιβάτη στον μεταφορέα
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Υπουργείο
Τρόπος Υλοποίησης
Υπογραφή
Περιγραφή
Διαβίβαση του αιτήματος παραπόνων του πολίτη στην αρμόδια εταιρεία.
Όχι
Όχι
2
Εξέταση βασιμότητας παραπόνου
Περιγραφή
Το αρμόδιο Υπουργείο (Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής) εξετάζει τη βασιμότητα του παραπόνου βάσει της νομοθεσίας.
Όχι
Όχι
3
Αποζημίωση ή μη του επιβάτη
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Περιγραφή
Εφόσον προκύπτει δικαίωμα αποζημίωσης, ο μεταφορέας αποζημιώνει απευθείας τον επιβάτη, ενημερώνοντας παράλληλα το αρμόδιο Υπουργείο. Σε περίπτωση που δε δικαιούται αποζημίωσης, το αρμόδιο Υπουργείο ενημερώνεται επίσης.
Όχι
Όχι
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.